Бетсіті служба підтримки, техпідтримка

Бетсіті служба підтримки, техпідтримка

Іноді при роботі з офіційним сайтом букмекерської контори у гравців виникають питання, які вони не можуть вирішити самостійно, а значить їм потрібно в цьому допомогу. З цією метою і існує служба підтримки користувачів. З'ясуємо, як же звернутися в тих підтримку будучи клієнтом БК Betcity.

букмекер Betcity

Betcity (Бетсіті) - це російська легальна компанія, яка надає вітчизняним гравцям можливість робити ставки на спорт, в основному у вигляді онлайн ставок на головному сайті компанії. Діючи в рамках місцевого законодавства, БК Бетсіті надає цілий арсенал для роботи з парі на спортивні події, ніж заслужила любов і повагу мільйонів гравців повсюдно.

При цьому важливо відзначити, що величезна кількість користувачів рано чи пізно зустрінеться з якою-небудь помилкою при використанні головного сайту БК Бетсіті. Тут варто сказати про оперативну роботу служби підтримки користувачів, яка в якнайшвидшому часі намагається вирішити всі виникаючі проблеми.

Як знайти контакти служби підтримки

Швидкість роботи подібної структури буде мало цікавити гравців, які не знайшли способу з нею зв'язатися. Для цього буде потрібно перейти на головну сторінку офіційного сайту Бетсіті, де на самому "дні" сайту знаходиться посилання «Інформація», де будуть вказані контакти для зв'язку з гарячою лінією і службою підтримки.

Як звернутися до служби підтримки? Який спосіб вибрати?

У Betcity є не так багато варіантів для контактної зв'язку:

  • По електронній пошті: info@betcity.ua
  • По електронній пошті: support@betcity.ua
  • За номером гарячої лінії 8 800 100 74 75 (дзвінки безкоштовні)

Очевидно, що сам користувач вибирає найкращий варіант для зв'язку з технічною підтримкою. При цьому відразу скажемо, що для зручності краще звертатися з певною тематикою питання по певному адресою. Так використовувати info at betcity.ua краще з метою отримання загальних порад і консультацій, коли тематика не ясна або має зовсім загальний або абстрактний характер. Support at Betcity.ua відмінно підійде для тих, хто зрозумів, що зустрінута проблема має саме технічний характер, а її рішення неможливо без допомоги співробітників компанії.

Будь-яке питання і будьте готовими описати проблему можна надати за дзвінком на гарячу лінію, ось тільки серйозні технічні неполадки і раніше, швидше за все, зажадають уточнення проблеми в листі на електронну пошту.

Прості поради, які допоможуть при зверненні до фахівців

Перш ніж писати гнівні відгуки про те, що нічого не працює і ніхто нічого не робить, варто спочатку розумно підійти до справи і описати проблему, що склалася співробітникам.

  1. Рекомендуємо використовувати адресу електронної пошти і той телефон, які були згадані при реєстрації, це дозволить співробітникам швидше вас впізнати і приступити до виконання завдань за рішенням вашої проблеми.
  2. Тримайте при собі свій логін, пароль і номер рахунку, які можуть знадобитися для вирішення трапилася складності
  3. Перед тим, як поставити запитання варто ознайомитися зі зведенням правил і відповідями на типові запитання, зазвичай більшість відповідей на питання знаходиться саме там. Так що звернення в службу підтримки іноді може бути передчасним.
  4. Якщо трапилася технічна неполадка постарайтеся в електронному листі прикріпити скріншот, де видно дана несправність це серйозно збільшить швидкість роботи служби підтримки, що прискорить вирішення проблеми.

Звичайно, служба підтримки повинна функціонувати з клієнтами Бетсіті і вирішувати їх проблеми, але слідування простим правилам дозволить їм діяти набагато ефективніше, що відіб'ється на швидкості усунення проблеми. Не соромтеся задавати свої питання.

betcity